stinavalkama

Nysträngad gitarr!

Publicerad 2011-11-29 14:37:22 i Allmänt,

Det här inlägget skulle egentligen ha kommit upp i morses, men jag glömde trycka på publicera...

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag var i Skövde med Rebecka och köpte äntligen nya strängar till min
gitarr! Jag lyckades till och med stränga den alldeles själv utan att tidigare ha haft nån aning om
hur man gör. hihi, känner mig duktig! Dock är det två av strängarna som kraschlar.. Fast å andra
sidan så var det tre som kraschlade innan, så det är iaf en förbättring... Men jag får ta och se om
jag kan fixa det när jag kommer hem från skolan, för nu hinner jag inte, jag måste ju strax gå iväg.
Jag menar, cykla iväg. Jag har äntligen fått tillbaks min cykel! Rebecka råkade paja bakhjulet på
den, sen fick jag en annan cykel där baklampan plötsligt trillade i bitar, korgen skrapade i hjulet och
kedjan hoppade. Så nu har jag fått gå i flera dagar...
Aja, ni får ha en superbra dag så hörs vi, pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela