stinavalkama

Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma!

Publicerad 2011-09-29 08:02:30 i Allmänt,


Åååh, vad jag längtar till fredag!
Jag sitter just nu och dunkar Kapten Röd på hög volym! Ja, nu har
även jag fastnat för honom. Så SJUKT bra är han. Ju mer dom spottar är bäst, men någon dålig låt har
han nog inte! Idag är det Skövde med Becka som gäller. Jag måste köpta mineral veil och tunna svarta
strumpbyxor. Men först drar jag mig mot skolan där både prov och redovisning väntar. Önska mig lycka
till kan jag ju säga för provet har jag inte börjat plugga på än, så jag behöver nog ett lycka till.
En kort update om gårdagen:
Vi var på Music Factory heela långa dagen. Först vanlig skoldag från 8-13 följt av "uppdrag" och
spelning med alla MOPare fram tills efter åtta på kvällen - Riktigt skön dag var det faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela