stinavalkama

RMK & Toppen - Länge sen vi sågs

Publicerad 2012-08-27 11:12:00 i Allmänt,

Vet ni hur underbart det är att vara ledig såhär i början av veckan? Egentligen så hade det väl kanske kvittat mig eftersom att jag annars ändå bara hade haft en lektion vilket är dans och vilket är roligt, men ja.. Vädret är underbart och jag har precis fixat iordning mig efter att ha suttit här hemma och segat i nån timme. Jag ska snart dra mig iväg mot skövde med Filippa och hitta på nåt skoj, därefter ska jag träffa min saknade vän Elfride som jag inte har träffat på snart ett år.. Det är helt sjukt hur tiden bara flyger iväg, det känns som igår när jag senast såg henne...
Nej nu ska jag iväg och boka tvätt tid vilket jag egentligen skulle ha gjort i lördags men aldrig gjorde.
Ha en bra dag allihopa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela