stinavalkama

Back to school.

Publicerad 2012-01-30 07:02:58 i Allmänt,

Ni får tyvärr vänta med dom där filmklippen som jag lovade er! Jag hade ingen tid i helgen och nu har jag ännu mindre tid. Jag åkte iväg till Filippa i lördags, vilket slutade väldigt krångligt. När jag precis hade satt mig på bussen smsar hon "GÅ AV BUSSEN", bara sådär lite försent. Men ja, sen kunde jag komma iaf. Ända tills jag hade klivit av bussen en hållplats för sent i mörkret mitt ute i ingenstans, även kallat "Stockamon". Det slutade med att jag stog och frös ihjäl där borta alldeles ensam i säkert en halvtimme innan jag tillslut fick komma hem till Filippa ändå. Jag skulle egentligen ha sovit där men jag fick ta en buss till Skövde vid halv tio tiden, sen tog jag bussen vidare mot Lugnås och hem till mamma och pappa istället. Ja, lite sådär lagom krångligt blev det. Men det var lite skönt faktiskt att va i Lugnås en snabbis, jag tror inte jag var där varken förra eller förrförra helgen. Träffade Isabelle gjorde jag också! Nä oj, nu måste jag skynda mig så att jag hinner iväg till skolan med tanke på att jag inte kan cykla för min kedja har hoppat.. Ha en bra dag, Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela