stinavalkama

Hej torsdag

Publicerad 2013-04-25 22:34:49 i Allmänt,

 
Idag spenderade jag min eftermiddag i Skövde med två favoriter. Haha oj vad skumt det här kändes, när bloggade jag senast egentligen? Hm, jaja, jag har för första gången sen jag vet inte när precis INGENTING för mig, vet inte vad jag ska göra och jag orkar för den delen inte göra nånting heller, så istället för att bara sitta här så fick jag för mig att jag skulle blogga. Haha. Men vet ni? Jag bestämde mig helt för att sluta röka idag, jag röker min sista cigg på lördag. Jag lovade mig själv innan jag började att jag inte skulle bli beroende men jag klarar mig inte utan morgonciggen längre, så jag lägger helt enkelt av nu. Inte nog med det så kör jag på en vit helg den här helgen. Slå den ni! Jobbar gör jag imorgon dessutom, på en fredag? och som om inte det vore nog så är mina kvällsplaner för imorgon kraschade så jag lär spendera min fredagkväll ensam hemma i min lägenhet. Har det nånsin hänt? Men jag klagar faktiskt inte, det känns rätt skönt! Dessvärre är jag pank, men har jag tur så kanske jag kan tigga till mig lite pengar till fredagsgodis av min lilla mamma. Haha nej nu ska jag sluta skriva för det här blev så ointressant att det inte är sant! Haha,  Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela