stinavalkama

Min pojkvän är tatuerare

Publicerad 2015-01-11 13:43:50 i Allmänt,

Jag tänkte skriva ett litet inlägg om min pojkvän för er som undrar. Vi har varit tillsammans i lite mer än 1.5 år nu, vi har bott ihop i kanske ett år, fast det var inte förrän ungefär ett halvår sen som vi verkligen skaffade en lägenhet tillsammans och flyttade ihop. Innan dess var han inneboende i min lilla etta i Skara som jag bodde i då. Det var inte det lättaste att trängas i en liten etta kan jag säga, men det fick oss oundvikligen att komma varann närmare. När vi träffades så jobbade han som vikarie och har sen dess både studerat och jobbat inom vården men nyligen fastnat för tatueringsyrket då han alltid har brunnit för att teckna. Han börjar redan få upp en liten kundkrets, och som flickvän är jag superstolt över honom då jag stått brevid honom genom alla motgångar och sett all tid han lagt ner. Om någon av er läsare är intresserad av en tatuering så finns han att nå på facebook om ni klickar på den här länken: https://www.facebook.com/victor.lachin.7?fref=ts, där lägger han även upp alla tatueringar som han gjort/gör. Jag kan tipsa er om att passa på så snart som möjligt innan han har blivit stor och priset hunnit öka för han lär sig så himla snabbt!
 
Vi har tillsammans varit med om både höga toppar och djupa dalar. Några av mina värsta dagar har passerat sen jag träffade honom, men även några av mina bästa och jag ångrar ingenting. Det är honom jag vill spendera resten av mitt liv med.
 
Här är några av hans mästerverk. Tro det eller ej, men den första av bilderna är den allra första tatueringen han gjorde. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela