stinavalkama

öppethus och massa körsång

Publicerad 2011-10-27 22:58:32 i Allmänt,

Ja, som ni kanske fattar på rubriken så bestod den här dagen av öppethus och massa körsång!
Började gjorde den dock med nästan två timmars föreläsning om rockhistoria, och trött och febrig
som jag var så var det ett under att jag inte somnade! Fast en grej som var lite kul var att gubben
som pratade såg ut precis som Arne i "Torkel i knipa", haha!
Senare på eftermiddagen efter lite repetioner så sjöng vi i kören två gånger i matsalen på öppethus
och lite senare även i pausen på musikfestivalen! Bra jobbat allihopa och grattis till musikfestivals-
vinnaren som vann med sin grymt fina låt Cold November! Kort och gott så var det en riktigt rolig dag!
Att ha feber är ju dessvärre inte speciellt kul, jag har vart öm i hela kroppen, varm, frusen och tung i
huvudet hela dagen och är fortfarande, men trots febern så kändes det ändå som att jag hade ovanligt
mycket energi idag (bortsett från morgonen), och det är ju aldrig fel! Men oj, vi har ju lov nu kom jag
på, härligt! Ett väldigt välbehövt lov är det också, och det ska bli sjukt kul! Men jag kommer dock
sakna alla jag inte träffar, buhu. Men aja, nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova bort febern, 
men vi hörs imorn, pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela