stinavalkama

Mysdag i Skövde

Publicerad 2014-05-17 23:44:00 i Allmänt,

Idag har jag och Victor haft en mysig dag i Skövde i det underbara vädret. Känner att det var på tiden att utöka garderoben lite, jag har så mycket kläder, men ändå har jag inte nånting alls att ha på mig, någon som känner igen sig? Haha. Kom precis på att jag missade både mina nya skor och grå kofta på bilden nertill... meeen ja, efter all shopping, lite fika och sånt där så fick vi för oss att vi skulle gå på bio, Godzilla 3D. Riktigt bra film faktiskt, men om man behövde se den i 3D vet jag ju inte riktigt, men kul grej ändå. När vi kom hem till lilla Skara igen var det tydligen nån stadsfest här där Panetoz hade vart och sjungit. Jag har bästa kollen känner jag, vi kom ju självklart när allt var över, men den mysiga stämningen och allt folk var kvar ute på torget så vi satte oss en stund och tog en kaffe innan vi drog ända hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela