stinavalkama

Full rulle

Publicerad 2014-10-14 22:49:54 i Allmänt,

Haft fullt upp i ett par dagar nu, därav inte så mycket bloggande. Varit och visat gamla lägenheten som nu äntligen är såld, storstädat här hemma (fortfarande inte hunnit få ordning sen flytten med alla lådor och allt), bokat tid på komvux, åkt och städat i gamla lägenheten (för sista gången, åh så sorgligt!), sökt massa jobb, hälsat på päronen och tatt mig tiden att provsminka mig inför halloween så jag åtminstone har ett hum om hur jag ska se ut (man kan aldrig vara för tidigt ute, haha). 
Jag har faktiskt till och med, sakta men säkert, börjat vända tillbaks dygnet! Yay! Lyckades somna innan elva igår vilket jag inte ens nästan kan minnas när det senast hände. Siktar på att lägga mig vid tio och orka gå upp vid sju. Jag är en sån där som behöver sova otroligt länge. Minst nio timmar om jag ska känna mig utvilad när jag vaknar, ibland räcker inte ens det. Skumt det där, Victor däremot är utvilad efter kanske 6 timmars sömn. Avis, tänk om man hade det så bra. Jag tycker det är så mysigt när man vaknar riktigt tidigt, sådär så att resten av världen inte har hunnit komma igång än. Allt är så lugnt och stilla, och så gillar jag morgonljuset. Åh.
 
Här får ni en bild på min kvällsmat (Brödig sak fylld med laxburgare och grönsaker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela