stinavalkama

Lördag -Frukost nr 2

Publicerad 2015-01-10 14:48:00 i Allmänt,

 
Här har ni min andra frukost idag, min första bestod av jordgubbsfil och müsli. Jag har blivit ett riktigt matvrak sen jag kom igång med träningen efter jul igen, haha. Men det behövs, jag har alltid haft svårt för att trycka i mig tillräckligt med kalorier, och det bygger man ju inga muskler på. Piggare känner jag mig redan också.
Jag körde ett stenhårt mag och benpass igår med mest fokus på benen (eller ja, rumpan för att vara mer exakt). Det var ganska länge sen jag tränade benen nu, för er som inte vet så tränar jag inte på gym utan jag tränar alltid hemma då jag känner att jag får ut mer utav det och framförallt att jag sparar pengar. Jag saknar dock de tunga vikterna som jag skulle vilja ha vilket är anledningen till att jag skippat benen ett tag, jag har liksom tappat motivtionen lite. Men snart så kommer jag att införskaffa mig tyngre vikter och motivationen har gått upp igen vilket känns jätteskönt!
Hur spenderar ni helgen? Jag själv har inga planer alls, jag ska bara slappa i mängder, och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela