stinavalkama

i förrgår, igår, idag

Publicerad 2015-02-03 08:26:57 i Allmänt,

 
 
Jag kände mig lite kreativ i förrgår och satte mig och målade, första gången på väldigt länge, vilket kändes jätteskönt. Dagen därpå, igår, ringde jobbet in mig för en heldag på dagis, vilket också kändes jätteskönt. Jag hatar ju att bara sitta hemma, jag vill ut och göra saker, kvittar vad så länge jag kommer ut. Jag har haft så mycket tid och så lite pengar det senaste då jag inte har haft något jobb så det känns verkligen skönt att komma igång. Hoppas på att jag blir inringd mycket fram över, verkar dock inte bli något idag, men å andra sidan så har jag både en lektion och ett möte på arbetsförmedlingen idag. Funderar dock på hur jag ska få ihop det då det ena slutar precis när det andra börjar. hm.. såna här stunder önskar jag verkligen att jag hade tagit det där körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela