stinavalkama

Hej igen!

Publicerad 2015-03-02 15:49:55 i Allmänt,

 
Det var ett tag sen. Jag har inte riktigt haft någon lust att blogga den senaste tiden, inte känt att jag behöver skriva av mig, sen har jag jobbat mycket och haft fullt upp också. Men just nu så har jag all tid i världen pga denna j**** mensvärk. Jag gick hem från jobbet runt halv ett tiden, jag kunde helt enkelt inte vara kvar.
 
Ja vad gör jag nu för tiden? Jag jobbar cirka 4-5 dagar i veckan på lite olika förskolor, men nu det senaste har jag fått vara kvar på en och samma vilket har varit jätteskönt. I fredags satt jag barnvakt åt min älskade systerson, när jag kom hem sent på kvällen så spelade jag tv-spel med Victor och Thobias. I lördags träffade jag Sara som jag inte hade träffat på jätte länge, vi åt på Orient palace och drack kaffe inne på Pims, supermysigt! När jag kom hem igen så var Victors bror och brorsdotter på besök, de stannade även över natten. Sen var det söndag och enda dagen på veckan som jag fick en lugn stund. Jag satt och pysslade i säkert några timmar, gjorde drömfångare bland annat.
Nu är det som sagt måndag och jag ligger och gosar i min säng. Ska ta ett bad så fort Victor har tatuerat färdigt. På tal om Victor så börjar kunderna rulla in nu, det är jättekul att se att det går så bra för honom! Han hade fem kunder förra veckan och nu har han den första för den här veckan. Han finns på facebook för er som är sugna, eller som VieitezArt @ instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela