stinavalkama

Godmorgon!

Publicerad 2012-04-26 06:26:11 i Allmänt,

Jag satt precis och undrade varför mitt kaffe inte smakade som det brukar.. Här har vi svaret, sockret råkade visst hamna lite fel.. Som ni kanske förstår så är jag väldigt trött, och jag undrar verkligen hur min hjärna ska orka med dagen.. Jag har både nationella i svenska och debatt i historia som ska klaras av. Fast jag vet redan nu att jag kommer få ett stort fett F på debatten, för jag har inte pluggat och jag bryr mig inte om den ett dugg. Jag tycker historia är så sjukt tråkigt och så sjukt onödigt, vi lever ju faktiskt nu och inte för tusen år sen, right? Det som hänt har hänt, kan man inte bara få gå vidare och leva det liv som man lever här och nu istället? Blääää. Nä nu tänker jag ta upp min gitarr och sjunga en stund innan jag börjar fixa iordning mig, ha en bra dag allihopa, Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: CAAAAROLIN!

Publicerad 2012-04-26 15:19:46

SV: TAAACK SÅ MYCKET! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela