stinavalkama

i Tibro

Publicerad 2014-07-13 00:05:00 i Allmänt,

Sitter just nu i pojkvännens säng med datorn i knät och Bastille i högtalarna, han ritar och jag letar efter bästa möjliga sida för att skapa en hemsida. Vi har lite små planer på gång nämligen! Avslöjar inget ännu men om det blir som vi tänkt oss så gör jag det troligen inom en snar framtid. Tänkte i övrigt bara göra en kort uppdatering om vad jag hållit på med det senaste och eftersom att jag älskar bilder, som dessutom säger mer än tusen ord så avslutar jag skrivandet här!
 
(pga att jag just nu bara har tillgång till mobilnätet så kan jag inte ladda upp alla bilder just nu, resten kommer in i inlägget inom kort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela