stinavalkama

Godmorgon, lördag

Publicerad 2014-10-04 09:14:00 i Allmänt, Pepp & inspiration,

 
Tänkte att jag börjar dagen med lite pepp i form av en quote (inte min egen bild men tycker den är så bra). Tänkte också att jag skulle följa quoten och ringa komvux idag så att jag kan plugga upp mina betyg nån gång så jag kan plugga vidare nästa år. Söka jobb står också på dagens schema och kanske sticka ner till arbetsförmedlingen. Egentligen så har jag sovit alldeles för lite inatt och undrar vad jag gör vaken såhär dags, vi var nämligen i min gamla lägenhet igår och städade och passade samtidigt på att hälsa på hos Rebecka där vi stannade väldigt mycket längre än tänkt, men det blir ju så när man inte hinner ses så ofta längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela