stinavalkama

älskade sol

Publicerad 2015-03-03 20:07:00 i Allmänt,

 
Att en sån liten grej kan göra så stor skillnad. Eller ja, egentligen så är den ju faktiskt inte så liten, men ni förstår vad jag menar. Solen har äntligen börjat titta fram och det är stört vad mycket bättre jag mår redan, fast jag mådde ju redan bra, fast, nu mår jag liksom ännu ännu bättre. Jag blir så taggad på allt, på livet. Jag vill göra saker, och jag tänkte faktiskt börja med att starta upp mitt gymmande imorgon (äntligen!). Jag har känt ganska länge att jag vill/borde börja gymma, min träning har blivit så enformig den senaste tiden och jag kommer knappt framåt längre. Jag funderar även på att börja sy kläder och utöka min lilla hobbyverksamhet. Min mamma har en symaskin som jag får låna, så det enda jag egentligen behöver göra är att hitta lite fina tyger, tråd och kanske en och annan knapp eller andra fina detaljer. Drömfångare har jag redan börjat pyssla med, jag måste bara hinna bli färdig.
Jag har så mycket jag vill göra egentligen, jag skulle vilja göra allt på en och samma gång, om det bara vore möjligt.. Nä nu väntar duschen på mig!
 
Såhär ser jag ut just nu, lite sådär lagom fräsch efter ett träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela