stinavalkama

Uppe med tuppen

Publicerad 2015-03-16 05:38:14 i Allmänt,

Idag ska jag vara på jobbet 06.00, och jag ska faktiskt inte klaga för jag tycker det är så mysigt på morgonen, det är färre barn, det är lugnt och skönt, lite sådär mysig stämning. Enda nackdelen är att jag har svårt för att somna i tid till att få mina 9 timmar sömn när jag ska upp så tidigt men det är inget en stor kopp kaffe inte klarar av!

I helgen var det kalas för Addi och hennes småsyskon, svängde även förbi på en möbeloutlet i Tibro. I övrigt så har det varit en lugn och skön helg, jag minns ärligt talat inte ens vad jag gjorde i fredags? Tror jag tränade iaf. Måste varit den dagen som jag var så himla trött. Fredag den 13:e var det också ja, någon som hade extra mycket otur? För min del var det inte värre än att toalettpappret tog slut.

Ha en bra måndag peeps, don't forget to smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Valkama

Vem är jag? Jag är en spontan liten prick som älskar att resa och se världen. Jag tycker om när det händer mycket omkring mig, jag gillar förändring. Men just nu är jag bosatt i Mariestad där jag har tänkt stanna ett tag eftersom att jag älskar mitt jobb (vikarierande förskollärare). Här bor jag tillsammans med min pojkvän och våran lilla sibiriska katt. Jag tycker om att pyssla och har en liten webshop på Etsy som heter "Tiniwini" där jag säljer lite saker som jag tillverkat/tillverkar, bland annat armband och drömfångare. Träning och hälsa är ett annat litet intresse. Musik i form av sång och gitarr likaså. Här i min blogg hittar ni mycket om min vardag och lite tankar och idéer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela